< > < > Daty : < > < >
Faza kwalifikacyjna :
Runda 32: 1 Sierpnia - 7 Sierpnia
Runda 16: 8 Sierpnia - 15 Sierpnia
Faza grupowa :
Runda 1: 16 Sierpnia - 23 Sierpnia
Runda 2: 24 Sierpnia - 31 Sierpnia
Runda 3: 1 Września - 8 Września
Faza Finałowa :
Półfinał: 9 Września - 16 Września
Finał: 17 Września - 30 Września
< > < > Format gier < > < >
Faza kwalifikacyjna (bo3) :
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Faza grupowa (bo5):
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 4: Full random - ukryte cywilizacje
Gra 5: Light random - mirror cywilizacje
Faza Finałowa (bo7):
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 4: Full random - ukryte cywilizacje
Gra 5: Light random - mirror cywilizacje
Gra 6: Cot map pack v2 - mirror cywilizacje
Gra 7: Cot map pack v2 - mirror cywilizacje
< > < >HM ( mapy domowe ): < > < >
Arena
Atacama
Acropolis
Baltic
Beduins
Chaos pit
Continental
Coastal
Double Arabia
Duopoly
El dorado
Ghost lake
Gold rush
Hills
Island
Mediterrenean
Migration
Nomad
Oasis
Regicide fortress
Rooster
Sand maze
Scandinavia
Team islands
< > < > Generalne zasady < > < >
1. Wszyscy gracze musza respektować terminarz turnieju i czas poświęcony na określone rundy. Wyjątki bedą rozpatrywane przez administratora turnieju wyłącznie w skrajnych wypadkach. Gracze, którzy unikają umawiania, nie pojawiają sie w wyznaczonym czasie mogą zostać ukarani dyskwalifikacja z turnieju bądź poprzez przyznanie porażki w określonej grze/grach.
2. Jeśli obaj gracze nie mogą dojść do porozumienia w sprawie umawiania meczu, administrator turnieju przeanalizuje sytuacje i wyznaczy czas który najlepiej odpowiada obu graczom w miarę możliwości.
3. Każdy gracz zobowiązany jest szanować przeciwnika. Naganne zachowanie (określa administrator) może zostać ukarane ostrzeżeniem bądź dyskwalifikacja.
4. Tzw. Smurfing, account sharing nie są dozwolone. Gracze musza przesłać administratorowi turnieju informacje o innym nicku gdyby zamierzali takowego używać. W przypadku gdy admin wykryje osobę łamiąca ta zasadę, następuje natychmiastowa dyskwalifikacja.
5. Graczom nie zezwala sie na streamowanie własnych gier na zywo w celu uniemozliwienia uzyskiwania pomocy od oglądających.
6. Wszystkie gry maja zostać rozegrane na platformie voobly z ustawieniem "match stats only" włączonym. Wybór lobby dowolny.
7. We wszystkich fazach turnieju gracze po zakończeniu spotkania są zobowiązani do zapostowania gier w przejrzysty sposób w sekcji nagrane gry ( viewforum.php?f=1140&start=0).
8. W razie przerwania połączenia w trakcie gry, gra musi zostać zapisana i wczytana ponownie. W przypadku złego połączenia jednego z graczy i ciągłej utraty połączenia/ciężkich lagow, administrator może podjąć decyzje o dyskwalifikacji.
9. Dozwolona długość spóźnienia to 15 min, po tym czasie zostanie przyznany admin loss na jedna grę, po 30 min następuje admin loss na całe spotkanie.
10. W przypadku braku nagrań gry, gry są unieważnione ( wyjątek: obaj gracze potwierdzaja wynik jednak nagminność w braku nagrań może skutkować ostrzeżeniem).
11. Nagrody zostaną przesłane droga przelewu, zwycięzca zobowiązany jest do posiadania/założenia konta.
12. Administrator nie przewiduje dodania nowych zasad generalnych, jednak w skrajnych przypadkach może to zrobić.
13. Głównymi administratorami turnieju są pl_barles i pl_wódz.
14. Wszyscy gracze startujący w mistrzostwach oznajmiają tym samym ze zgadzają sie z regulaminem.
< > < > Zasady Gry: < > < >
Game : Random Map
Map Style : Standard/Custom
Location : Determined by stage/round, all of the additional maps for the tournament
Size : 2
Difficulty : Standard
Resources : Standard
Population : 200
Game Speed : Normal
Reveal Map : Normal
Starting Age : Standard
Victory Condition : Conquest
Team Together : [X] Yes
All techs : [ ] No
Allow Cheats : [ ] No
Lock Teams : [X] Yes
Lock Speed : [X] Yes
Record Game : [X] Yes
Single Building Queue [SQ]
Restarty:
W formacie bo3 (do 2 wygranych) gracze maja po 1 restarcie.
W formacie bo5 (do 3 wygranych) gracze maja po 1 restarcie.
W formacie bo7 (do 4 wygranych) gracze maja po 2 restartach.
Restart może być zgłoszony do 4 minuty w grze. Restarty musza zostać załączone w nagranych grach. Po restarcie cywilizacje graczy i mapa ( odnośnie przypadku map packow) musza być te same.
Mapy non-tc start (nomad, land nomad, beduin):
- niedozwolona jest jakakolwiek agresja przed wybudowaniem tc
- niedozwolone jest budowanie palisady przed wybudowaniem tc
- niedozwolone jest zabijanie "hunta" przeciwnika przed wybudowaniem tc
- niedozwolone są walki tc (w takim przypadku restart, gdy jeden z graczy celowo wywołał walkę tc, zostanie mu nadany admin loss)
Nie zastosowanie sie do zasad może skutkować dyskwalifikacja bądź admin lossem.
Cheating jest całkowicie zakazany, gracze stosujący kody (w skutek zlego ustawienia gry) lub inne wspomagacze zostaną natychmiast zdyskwalifikowani.
Wszyscy gracze startujący w mistrzostwach oznajmiają tym samym ze zgadzają sie z regulaminem.
Faza kwalifikacyjna :
Runda 32: 1 Sierpnia - 7 Sierpnia
Runda 16: 8 Sierpnia - 15 Sierpnia
Faza grupowa :
Runda 1: 16 Sierpnia - 23 Sierpnia
Runda 2: 24 Sierpnia - 31 Sierpnia
Runda 3: 1 Września - 8 Września
Faza Finałowa :
Półfinał: 9 Września - 16 Września
Finał: 17 Września - 30 Września
< > < > Format gier < > < >
Faza kwalifikacyjna (bo3) :
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Faza grupowa (bo5):
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 4: Full random - ukryte cywilizacje
Gra 5: Light random - mirror cywilizacje
Faza Finałowa (bo7):
Gra 1: Dry Arabia - ukryte cywilizacje
Gra 2: HM przegranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 3: HM wygranego gry 1 - ukryte cywilizacje
Gra 4: Full random - ukryte cywilizacje
Gra 5: Light random - mirror cywilizacje
Gra 6: Cot map pack v2 - mirror cywilizacje
Gra 7: Cot map pack v2 - mirror cywilizacje
< > < >HM ( mapy domowe ): < > < >
Arena
Atacama
Acropolis
Baltic
Beduins
Chaos pit
Continental
Coastal
Double Arabia
Duopoly
El dorado
Ghost lake
Gold rush
Hills
Island
Mediterrenean
Migration
Nomad
Oasis
Regicide fortress
Rooster
Sand maze
Scandinavia
Team islands
< > < > Generalne zasady < > < >
1. Wszyscy gracze musza respektować terminarz turnieju i czas poświęcony na określone rundy. Wyjątki bedą rozpatrywane przez administratora turnieju wyłącznie w skrajnych wypadkach. Gracze, którzy unikają umawiania, nie pojawiają sie w wyznaczonym czasie mogą zostać ukarani dyskwalifikacja z turnieju bądź poprzez przyznanie porażki w określonej grze/grach.
2. Jeśli obaj gracze nie mogą dojść do porozumienia w sprawie umawiania meczu, administrator turnieju przeanalizuje sytuacje i wyznaczy czas który najlepiej odpowiada obu graczom w miarę możliwości.
3. Każdy gracz zobowiązany jest szanować przeciwnika. Naganne zachowanie (określa administrator) może zostać ukarane ostrzeżeniem bądź dyskwalifikacja.
4. Tzw. Smurfing, account sharing nie są dozwolone. Gracze musza przesłać administratorowi turnieju informacje o innym nicku gdyby zamierzali takowego używać. W przypadku gdy admin wykryje osobę łamiąca ta zasadę, następuje natychmiastowa dyskwalifikacja.
5. Graczom nie zezwala sie na streamowanie własnych gier na zywo w celu uniemozliwienia uzyskiwania pomocy od oglądających.
6. Wszystkie gry maja zostać rozegrane na platformie voobly z ustawieniem "match stats only" włączonym. Wybór lobby dowolny.
7. We wszystkich fazach turnieju gracze po zakończeniu spotkania są zobowiązani do zapostowania gier w przejrzysty sposób w sekcji nagrane gry ( viewforum.php?f=1140&start=0).
8. W razie przerwania połączenia w trakcie gry, gra musi zostać zapisana i wczytana ponownie. W przypadku złego połączenia jednego z graczy i ciągłej utraty połączenia/ciężkich lagow, administrator może podjąć decyzje o dyskwalifikacji.
9. Dozwolona długość spóźnienia to 15 min, po tym czasie zostanie przyznany admin loss na jedna grę, po 30 min następuje admin loss na całe spotkanie.
10. W przypadku braku nagrań gry, gry są unieważnione ( wyjątek: obaj gracze potwierdzaja wynik jednak nagminność w braku nagrań może skutkować ostrzeżeniem).
11. Nagrody zostaną przesłane droga przelewu, zwycięzca zobowiązany jest do posiadania/założenia konta.
12. Administrator nie przewiduje dodania nowych zasad generalnych, jednak w skrajnych przypadkach może to zrobić.
13. Głównymi administratorami turnieju są pl_barles i pl_wódz.
14. Wszyscy gracze startujący w mistrzostwach oznajmiają tym samym ze zgadzają sie z regulaminem.
< > < > Zasady Gry: < > < >
Game : Random Map
Map Style : Standard/Custom
Location : Determined by stage/round, all of the additional maps for the tournament
Size : 2
Difficulty : Standard
Resources : Standard
Population : 200
Game Speed : Normal
Reveal Map : Normal
Starting Age : Standard
Victory Condition : Conquest
Team Together : [X] Yes
All techs : [ ] No
Allow Cheats : [ ] No
Lock Teams : [X] Yes
Lock Speed : [X] Yes
Record Game : [X] Yes
Single Building Queue [SQ]
Restarty:
W formacie bo3 (do 2 wygranych) gracze maja po 1 restarcie.
W formacie bo5 (do 3 wygranych) gracze maja po 1 restarcie.
W formacie bo7 (do 4 wygranych) gracze maja po 2 restartach.
Restart może być zgłoszony do 4 minuty w grze. Restarty musza zostać załączone w nagranych grach. Po restarcie cywilizacje graczy i mapa ( odnośnie przypadku map packow) musza być te same.
Mapy non-tc start (nomad, land nomad, beduin):
- niedozwolona jest jakakolwiek agresja przed wybudowaniem tc
- niedozwolone jest budowanie palisady przed wybudowaniem tc
- niedozwolone jest zabijanie "hunta" przeciwnika przed wybudowaniem tc
- niedozwolone są walki tc (w takim przypadku restart, gdy jeden z graczy celowo wywołał walkę tc, zostanie mu nadany admin loss)
Nie zastosowanie sie do zasad może skutkować dyskwalifikacja bądź admin lossem.
Cheating jest całkowicie zakazany, gracze stosujący kody (w skutek zlego ustawienia gry) lub inne wspomagacze zostaną natychmiast zdyskwalifikowani.
Wszyscy gracze startujący w mistrzostwach oznajmiają tym samym ze zgadzają sie z regulaminem.